Telefonická poradňa

Telefonické poradenstvo je dostupné NONSTOP, BEZPLATNE a ANONYMNE. O volajúcich nemáme iné informácie než tie, ktoré sa nám sami rozhodnúť dať. Telefonická poradňa poskytuje pomoc v slovenskom a ukrajinskom jazyku.

O poradni

Ako to funguje?

  1. Zavolaj na 0800 500 333.
    Za hovor ti nebude nič účtované, Krízová linka pomoci IPčko je bezplatná.
  2. Po vytočení čísla budeš najskôr počuť automatickú uvítaciu hlášku, a potom ťa systém automaticky presmeruje na pracovníka, ktorý v danom momente poskytuje pomoc.
  3. Pri spájaní s pracovníkom budeš počuť klasický vyzváňací tón.
  4. V prípade obsadenia linky budeš počuť jednu z automatických nahrávok, ktoré ti oznámia stav jej dostupnosti, prípadne odporučia ďalší postup.
  5. Hovor s tebou prijme skúsený, odborne trénovaný pracovník alebo pracovníčka Krízovej linky pomoci. Začne tým, že ťa privíta, predstaví sa ti a opýta sa ťa, čo ťa na linku privádza.
  6. Je iba na tebe, ako rozhovor začneš, o čom sa chceš rozprávať a aké informácie budeš nami zdieľať.

Pre telefonickú psychologickú pomoc platia Zásady Krízovej linky pomoci. Keď kontaktuješ Krízovú linku pomoci IPčko, automaticky vyjadruješ súhlas s podmienkami. Telefonické kontakty nie sú monitorované. Z každého rozhovoru je vedený stručný zápis o riešenom probléme a poskytnutej intervencii, výlučne pre štatistické účely IPčka.