Chatová poradňa

Na chatovej poradni sme tu pre teba nonstop, anonymne a bezplatne. Zvykneme si tu tykať, určite to môžeš skúsiť tiež. Chatový rozhovor na našej linke pomoci trvá väčšinou približne hodinu.

O poradni

Ako to funguje?

  1. Kliknutím na chat aplikáciu (v pravom dolnom rohu obrazovky) môžeš vidieť fotku a meno pracovníka, ktorý je momentálne online a ktorého je možné kontaktovať.
  2. Po kliknutí na meno pracovníka a zadaní tvojho mena/prezývky ťa aplikácia automaticky presmeruje na chat s pracovníkom chatovej pomoci.
  3. Nadviazanie spojenia môže chvíľu trvať a niekedy sa nemusí na prvýkrát podariť. Spoznáš to podľa správy o tom, že tebou kontaktovaný pracovník je momentálne vyťažený. Môžeš chvíľu počkat a kontaktovať ho o nejaký čas znovu alebo medzičasom vyskúšať inú formu pomoci našej Krízovej linky pomoci IPčko.
  4. Po prijatí tvojej požiadavky o kontakt pracovníkom sa ti zobrazí chatovacie okno s automatickou uvítacou správou od nášho poradcu. Konverzáciu môžeš začať napríklad pozdravom. Je však v poriadku, ak sa k tomu neodhodláš – po chvíli ťa náš pracovník sám osloví.

Ak sa práve neozývame, zrejme riešime ďalšiu krízovú situáciu. Prosím, daj nám čas, robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme tu pre teba mohli byť. Poskytované chatové poradenstvo je anonymné. Zaznamenávame jedine tvoju IP adresu, s ktorou narábame ako s osobným údajom.
Využívaním našich služieb súhlasíš so Zásadami Krízovej linky pomoci, tak si ich, prosím, prečítaj.